image description

Omstillingsanlæg på den smarte måde

For få år siden var et hardwarebaseret omstillingsanlæg den eneste vej at gå, hvis man ønskede en professionel telefoniløsning. Sådan er det heldigvis ikke længere, da teknologien nu giver mulighed for at få omstillingsanlægget hosted i “skyen”, med store besparelser til følge.

image description

Ren mobil, ren IP-telefoni eller en kombination?

Som kunde hos Maxtel får I en skalerbar omstillingsløsning, som tilpasses nøjagtigt efter jeres behov. Jeres omstillingssystem kan således sættes op udelukkende med IP-telefoner, udelukkende med mobiltelefoner eller med en kombination af måde mobiler og IP-telefoner. Ændringer foretages let via vores web interface, på samme måde som at vi også tilbyder at hjælpe med opsætning.

Hvilke funktioner har I behov for?

Omstilling fra Maxtel inkluderer en lang række af forskellige funktioner, fra de mere simple til de mere avancerede funktioner – og I vælger selvfølgelig hvilke som i vil benytte. Funktioner såsom åbningstider, tryk selv menuer, opdeling af telefoner i ringegrupper og ventemusik er blandt vores mest populære af slagsen, mens funktioner såsom optagelse af samtaler og ring mig op SMS også er en mulighed.

Vi tager os af alt det tekniske!

Vælger I at placere Jeres omstilling hos os, tager vi os af alt det “kedelige”. I slipper for at investere i en telefonserver, holde denne opdateret, samt bruge strøm på denne. Vi er eksperter i telefoni, hvilket er jeres garanti for en sikker og stabil omstillingsløsning. Vores servere har redundant hvilket betyder, at to ens enheder begge udfører samme opgaver, hvorved I er ekstra godt sikret i tilfælde af nedbrud eller udfald.

Og så til det bedste af det hele: omstilling hos Maxtel er inkluderet i prisen på jeres abonnementer.

Hosted PBX

Frem for at drive og vedligeholde jeres PBX selv – bedre kendt som en telefonserserver – tager Maxtel sig af hele processen. Udover at I slipper for hardwarekøb og opdatering, giver en Hosted PBX løsning fra Maxtel en række af fordele, som I næsten med garanti hverken har adgang til på Jeres egen PBX, eller har adgang til hos andre teleselskaber. Vores system er så fleksibelt opbygget at specielfunktioner som i måtte ønske, hurtigt og billigt kan implementeres.  Eksempelvis har vi erfaring med inputvalidering såsom kundenummer- og postnummervalidering, ordreopslag i webshop samt integration til kundespecifikt CRM-system. Kliché eller ej: det er næsten kun fantasien der sætter grænser, når funktioner skal implementeres i vores Hosted PBX løsning!

Mobil Omstilling – stil om direkte fra Jeres mobiltelefoner

Med mobil omstilling, kan du nemt omstille igangværende opkald til et andet telefonnummer, uanset om telefonnummeret er tilknyttet jeres omstillingsanlæg eller ej. Alt som der skal til, er få tastetryk direkte på Jeres telefon, hvorefter opkaldet er sendt videre – her er ingen opsætning nødvendig. Som I kender det fra IP-telefoni, har I valget mellem “blind” og “ledsaget” omstilling, når i benytter mobil omstilling. Med blind mobil omstilling sendes opkaldet direkte videre til den valgte telefon, hvorimod du får mulighed for at snakke med vedkommende som du stiller om til, hvis du benytter ledsaget omstilling. Dermed er det slut med at sige “jeg ringer dig op med et svar om lidt” til Jeres kunder. I stedet bliver  kunden “hængende” på linjen, mens vedkommende får afspillet dejlig ventemusik under omstillingen. Nemt, praktisk og effektivt!

Omstillingsbord – se telefonstatus på computeren

Vores omstillingsbord giver mulighed for at se status på samtlige telefoner i Jeres omstillingsanlæg, direkte via Internet Explorer. Således kan en receptionist nemt se hvem der ligger i kø på hvilke numre, hvor lang tid som de har ligget i kø, hvem der snakker med hvem og meget mere. Ydermere giver Jeres  omstillingsbord adgang til avanceret styring af Jeres telefonmøder. I kan således blandt andet låse konferencen for nye deltagere eller “mute” en eller flere deltagere. Omstillingsbordet giver Jer derfor et endnu større overblik end det jeres IP-telefoner giver, da i der “kun” kan se telefonstatus, såfremt Jeres telefoner understøtter dette.