NYHED | Maxtel lancerer eSIM
×
  • JEG VIL GERNE RINGES OP …
    Ved anvendelse af vores kontaktformularen, behandles indtastede personoplysninger, såsom Navn, Telefonnummer, Virksomhedsnavn og E-mail. Indtastede oplysninger i formularen videresendes til vores E-mail kundeservice@maxtel.dk, hvorefter denne behandles af vores team. Vores behandling af almindelige personoplysninger sker med hjemmel i databeskyttelsesforordningens Art. 6, stk. 1, litra f. (legitim interesse). Læs vores Cookie- og privatlivspolitik for informationer om dine rettigheder.

Integrationer

Integrationer er en god mulighed for at minimere jeres manuelle arbejdsgange i hverdagen. Stort set er alt muligt at lave integrationer op imod – det handler blot om udvikling, så står du med en idé til en integration, som vi ikke har skrevet på vores hjemmeside, er det altid en god idé at give os et kald eller skrive en mail.
Da vi har egne udvikler i huset, og det giver en mulighed for at netop du kan få lavet den integration som du ønsker. Nedenfor her kan du læse om vores forskellige muligheder for integrationer som allerede er klar til at du kan få hverdagen til at blive endnu nemmere for jeres receptionister, eller bare generelt for jeres ansatte i virksomheden. 


Maxtel integrerer til Capturi, som er Danmarks førende software til samtaleanalyse. Med deres platform kan du lytte til jeres optagede kundesamtaler og få værdifulde indblik, der med det samme kan omsættes til målbar værdi.

På den måde får du løbende indsigter i, hvad der virker i jeres kundeservice-, salgs- eller borgerservicesamtaler. De indsigter kan I bruge til at udnytte jeres teams fulde potentiale og øge kundetilfredsheden med op til 40%, opnå en besparelse i kundecenteret på op til 20% og hjælpe med at fastholde op til 30% flere kunder.

I kan også dele indsigterne med andre afdelinger i organisationen, så de kan danne sig et overblik over, hvornår kunderne italesætter produktfejl eller jeres eksterne kommunikation.

Læs mere om Capturi her


Maxtel samarbejder med Plandent om telefoni integreret med DentalSuite journalsystemet. Maxtel IP-telefoni fungerer i princippet som almindelig fastnettelefoni, men via internetkabler, som giver højere lydkvalitet uden ekko bare til en mindre pris. Din telefoni bliver med andre ord en it-løsning, som giver et væld af nye muligheder og mange fordele.

Med Maxtel telefoni integreret med journal systemet kan du bruge telefonen, helt som du plejer og få den ekstra fordel at computeren hurtigt kan ringe op via pausetasten på tastaturet.

Du kan se, hvilken patient du taler med, da systemet ud fra telefonnummeret automatisk slår patientens data op på skærmen. Overfør informationer om nye patienter direkte til systemet. Receptionisten vil opleve en betydelig lettere hverdag.

Læs mere om DentalSuite her


Aldente fungerer ved at Maxtels aldente-addon automatisk henter det indtastede CPR-nummer og herefter overfører det til Aldente. Nemt, bekvemt og enkelt!

Du har nu uden bøvl journalen fremme og kan byde velkommen med patientens navn. Aldente add-on fra Maxtel gør det nemt for alle i klinikken.




Vi har udviklet software til rådighed, for at integrere Kuando Busylight med din PBX. Det vil sige at du kan koble den op mod din telefon, mobil eller en ringekø.

Du kan også instille din egen arbejdsstatus i realtid, og informere omkringliggende medarbejder at du ikke skal forstyrres. På den måde kan andre medarbejdere se, om du er tilgængelig for en samtale, optaget på et opkald, eller har andet arbejde og ikke ønsker at blive forstyrret.

Du har mulighed for selv at vælge hvilken farve den skal vise, så hvis den f.eks. lyser rød er man optaget i et opkald, blinker den rød så er der et indgående kald som venter i køen. Du vil også kunne vælge din egen farve, så hvis den lyser i den valgte farve (blå), så ved dine kollegaer at du sidder med hovedet begravet i GDPR, og vil ikke forstyrres.


Vi har lavet en integration op mod KirCACS, så når man bruger deres journalsystem og har sin telefoni ved Maxtel, gør det arbejdsgangen nemmere for sekretæren.

Når patienterne ringer ind og du har dem i jeres journalsystem, så kommer der en boks op med patients data som du kan hente frem. Det giver sekretæren mulighed for nemmere og hurtigere at finde den patient som ringer ind. Man er fri for at skulle indtaste telefonnummeret manuelt i systemet.

Skulle patienten som ringer ind, ikke være i journal systemet, er der selvfølgelig mulighed for at oprette dem, så når de ringer ind næste gang, vil det komme frem med patientens data.



Integrationen til XMO, gør at når patienterne ringer ind, tjekker vi om nummeret findes i journal systemet, og patienten vil komme frem på skærmen når kaldet besvares. Skulle nummeret ligge på flere patienter, vil du blive mødt at et speak som beder dem om at indtaste CPR nummer. Hvis de ikke indtaster CPR nummer, så kommer journalen op med de personer som er tilknyttet det nummer der ringes ind på, og så trykker du på personen som kaldet drejer sig om.

Det vil sige at det gør arbejdsgangen nemmere for personalet som sidder og besvare kald hverdag. Det gør at man kommer til at spare tid på sigt, samt at man højner servicen på telefonen, ved at man allerede har patienten fundet frem når man får dem igennem. Det giver også mere tid til at tale med patienterne.

Vi har udviklet vores eget software, som vil vi installere på den pc som skal gøre brug af integrationen. Dertil når patienten ringer ind, så vil du skulle indtaste deres CPR nummer.

Når kaldet så bliver besvaret, vil den automatisk finde journalen ved hjælp af nummer CPR nummer som er indtastet. Det gør at den medarbejder som tager de indgående kald, kan spare tid ved ikke at skulle indtaste det selv i journal systemet. Det vil så give mere tid til patienten i den anden ende.