image description

Standardfunktioner

Der er rigtig mange grunde til at vælge et omstillingsanlæg fra Maxtel og her er et par af dem. Alle disse nyttige funktioner kan gøre dine kunders oplevelse i telefonen til en sand fornøjelse og det endda samtidig med at du sparer penge hver måned.

Automatiske åbningstider
Med denne funktion åbnes og lukkes din virksomheds hovednummer helt automatisk. Dette sker efter et tidsskema du selv indstiller nemt online.

Datobestemte lukketider
Denne funktion sikrer, at dine kunder ikke ringer forgæves i f.eks. helligdage eller ferie perioder. Alle datoer for lukning indstilles nemt online og kan faktisk planlægges flere år frem.

Velkomstbesked med tastevalg
Denne funktion giver mulighed for at afspille en velkomsthilsen, samt et tastevalg. Det kunne f.eks. være: “velkommen til Maxtel. Tast 1 for salg, tast 2 for support eller tast 3 for bogholderi”

Ringekøer med og uden ventemusik.
Når dine kunder venter på at blive stillet igennem kan de få lidt dejlig ventemusik mens de venter. På ringekøen er der mulighed for lidt avanceret muligheder også. Fortæl f.eks. dine kunder hvad nummer de er i kø, den forventede ventetid, afspil informationsbeskeder (f.eks. ugens tilbud). Det er muligt at fortælle medarbejderen hvis kunden har ventet mere end et minut. (fortæller nøjagtig ventetid)

Talebeskeder
Talebeskeder er en utrolig nyttig funktion hvad enten du ønsker at byde dine kunder velkommen uden tastemenu, eller ønsker at afspille informationsbeskeder undervejs i ringekøen. Talebeskeder kan bruges ubegrænset ligesom alle andre standardfunktioner.
Et eksempel kan være: “Vidste du, at hvis du bestiller på vores hjemmeside, så er fragten gratis.” Eller… “Vidste du at vi lige nu har kampagne på vinterdæk.”

Intern & ekstern viderestilling
Skal du ud af huset, så kan du nemt tilmelde interne & eksterne telefoner til ringekøen, så din virksomheds hovednummer kan besvares både af en kollega, samt eksternt fra.

Telefonsvarer
Hver telefon og hvert direkte nummer har mulighed for sin telefonsvarer.

Multi-telefonsvarer
Har du flere telefoner, f.eks. en IP-telefon, mobiltelefon og en telefon på et 3. kontor, kan alle disse telefoner nemt dele telefonsvarer. Samtidig kan du fra alle Maxtel telefoner, både mobiler og IP-telefoner, aflytte dit hovednummers telefonsvarer også.

Ring mig op funktion – E-mail
Er der travlt på telefonen, så lad systemet tage imod et telefonnummer. Dette sendes herefter på en selvvalgt e-mail adresse.

Telefonmøde
Hos Maxtel får din virksomhed sit hele eget konferencerum. Afhold telefonmøder via telefonen med dine kunder, samarbejdspartnere mv.

Web-baseret omstillingsbord
Med vores gratis web-baseret omstillingsbord kan du nemt omstille opkald til dine kollegaer, se status på ringekøer. Hvem taler? – det kan du nu nemt se online på alle Maxtel telefoner, både mobil og IP-telefoner.

Afdelinger på tværs af lokationerHar du flere afdelinger? – så er Maxtel det rigtige svar. Uanset hvor mange afdelinger din virksomhed her, eller om de er placeret i Danmark eller udlandet, så er der fuld integration af alle afdelinger i ét fælles system helt gratis. Alle internet IP-telefon til IP-telefon opkald mellem alle afdelinger er gratis uanset lokation.

Flex-nummer & OneNumber koncept
Uanset hvad dine behov er, så kan vi dække dem. Hvad enten du ønsker mere fleksibilitet eller færre numre på visitkortet, så har vi løsningen.

Flex-nummer giver dig mulighed for at “flexe” dit nummer mellem alle dine telefoner.
I dagligdagen betyder det, at du selv styrer om dit direkte nummer skal være koblet på din mobiltelefon eller IP-telefon, ja eller begge telefoner. Du har selv fuld kontrol over dit nummer.

Med OneNumber har du kun behov for ét telefonnummer til både din mobiltelefon og alle dine IP-telefoner. Dit OneNumber er det samme nummer på både din mobiltelefon og IP-telefon.