image description

Ekstrafunktioner

Selvom vi tilbyder en bred række standardfunktioner, så har vi sammensat nogle ekstrafunktioner til kræsne bruger, nørden i virksomheden, udvikleren der vil lidt mere.

Optagelse af samtaler
Der er mulighed for at optage samtaler On Demand eller systemet kan optage samtlige ind og udgående samtaler. Samtaler kan efterfølgende sendes til en e-mail adresse eller lægges på FTP
Vælger du at optage On Demand kan du under hver samtale trykke “optag” og så optager den hele samtalen. En rigtig god detalje er at uanset hvornår under samtalen du vælger “optag”, så optager den hele samtalen fra start til slut – også selvom du først trykker “optag” i slutningen af samtalen.

Ring mig op – SMS
Er der travlt på telefonen, så lad systemet tage imod et telefonnummer. Dette sendes herefter på et selvvalgt mobilnummer.

Automatisk opkaldsstyringMed automatisk opkaldsstyring kan systemet sættes op til selv at identificere et telefonnummer og stille det direkte videre til en bestemt afdeling eller specifik medarbejder. Der er også mulighed for at benytte denne funktion som blacklist.

Dataindsamling
Dette er måske Danmarks mest avancerede dataindsamlingssystem. Med denne funktion har du mulighed for at indsamle data fra den der ringer. Dette kan som simpel løsning bruges til f.eks. at få en e-mail med både ordrenummer, samt kontaktnummer.
Er du den erfarne bruger, så kan du lave nogle absolut avancerede dataindsamlinger, ja faktisk er det muligt at lave en komplet tilfredshedsundersøgelse via telefonen.

Push-et-kald
Push-et-kald giver dig mulighed for at tricke systemet til at starte et opkald. Dette kan f.eks. bruges til at ringe en kunde op med ordrestatus. Denne afspilles af systemet selv og der er ikke behov for en medarbejder i telefonen.

Intern & ekstern viderestilling
Skal du ud af huset, så kan du nemt tilmelde interne & eksterne telefoner til ringekøen, så din virksomheds hovednummer kan besvares både af en kollega, samt eksternt fra.

API
Så er der altså dømt ubegrænsede muligheder. Med Maxtels API adgang har du adgang til al data live. Lav f.eks. opkaldsstatus på storskærm, integrer med eget CRM system og meget mere. Du har ubegrænset adgang til at hente alle data vedrørende jeres eget system.

Skræddersyede løsninger – en hyldest til vores dygtige udviklere.
Der er ingen grænser for, hvad der kan lade sig gøre teknisk. Vores udviklere knokler hver dag og laver teknisk trylleri på et meget højt niveau – det er vi fantastisk stole af i Maxtel. Har du behov for noget specielt, så giv os et kald allerede i dag. Vi kan også udvikle for dig.